Witajcie Szanowni Podlodowcy w nowym sezonie podlodowym 2020/2021!!!

Mamy nadzieję, że w tym sezonie – podobnie jak w poprzednich nasza strona będzie cieszyła się tak dużym zainteresowaniem. Ostatnie cztery sezony to ponad 100 tysięcy odsłon, co świadczy o dużym zainteresowaniu wędkarstwem podlodowym. Jesteśmy także na Facebooku jako Wędkarstwo Podlodowe Mazury - zapraszamy tam informacje są szybciej niż na blogu oraz dodatkowo transmisje na żywo.

Jeżeli byłeś na Mazurach na rybach napisz e'mail pod adres: podlodowe@onet.eu z informacjami: 1. Nazwa jeziora 2. Grubość lodu 3. Złowione ryby.

Oczywiście zachęcamy także do dzielenia się innymi informacjami o wędkarstwie podlodowym. Pod każdym wpisem jest okienko "komentarz" - zachęcamy do wpisów i dzielenia się informacjami:)

wtorek, 2 stycznia 2018

Ulubione mormyszki...

Szanowni Podlodowcy,
zimy ciagle nie widać niestety. W Nowy Rok miałem czas i zrobiłem już chyba wszystkie wędeczki -tylu gotowych zestawów to nigdy nie miałem:)
Tęsknota za lodem powoduje, że człek przynajmniej w dłoniach sprzęt trzyma i się troszkę cieszy:) Ech i pierzchnia naoliwiona i świder przygotowany, a tu zimy nie widać. Na zdjęciu moje podręczne mormyszki - w sumie tylko na nie łowię przez ostatnie sezony i nigdy mnie nie zawiodły:)

Brak komentarzy: