Witajcie Szanowni Podlodowcy w nowym sezonie podlodowym 2020/2021!!!

Mamy nadzieję, że w tym sezonie – podobnie jak w poprzednich nasza strona będzie cieszyła się tak dużym zainteresowaniem. Ostatnie cztery sezony to ponad 100 tysięcy odsłon, co świadczy o dużym zainteresowaniu wędkarstwem podlodowym. Jesteśmy także na Facebooku jako Wędkarstwo Podlodowe Mazury - zapraszamy tam informacje są szybciej niż na blogu oraz dodatkowo transmisje na żywo.

Jeżeli byłeś na Mazurach na rybach napisz e'mail pod adres: podlodowe@onet.eu z informacjami: 1. Nazwa jeziora 2. Grubość lodu 3. Złowione ryby.

Oczywiście zachęcamy także do dzielenia się innymi informacjami o wędkarstwie podlodowym. Pod każdym wpisem jest okienko "komentarz" - zachęcamy do wpisów i dzielenia się informacjami:)

piątek, 12 stycznia 2018

Wieczorny rekonesans

Szanowni Podlodowcy,
właśnie wróciłem z wieczornego spaceru. Byliśmy na naszym jeziorku pod domem. To niewielki akwen o długości ok. 1 km i szerokości do 100 metrów.  Lód grubości ok. 9 cm, ale twardy i wytrzymały. Jeżdziliśmy przez 2 godziny na łyżwach po całym jeziorku. W sumie pierwszy raz jeżdziłem z latarką czołówką, ale już nie mogłem wytrzymać, aby nie wejść na lód::)
Blaszki zrobiłem na okonia i jutro będę miał co testować.
Rano ta jak zapowiedziałem ruszamy na mazurski objazd. Zamierzamy odwiedzić jeziora: Roś, Seksty, Białoławka, Kocioł, Śniardwy, Tyrkło, Kraksztyn i klika mniejszych jezior. Oczywiście tradycyjnie aparat i kamerę zabieram, do tego pierzchnia, szarpak, blaszki i metrówka do mierzenia grubości pokrywy lodowej.
Teraz za oknem dosyć ciepło bo tylko -1C, ale nastroje doskonałe:)
Wieczorkiem jutro wszystko wrzucę na stronę - zatem już zapraszam. Oczywiście jutro zajadę i dam info ile będą kosztowały tegoroczne zezwolenia na wody Gospodarstwa Rybackiego Śniardwy.

Czekamy jutro także na Wasze raporty: nazwa jeziora, grubość lodu i jakie branie - te info ze zdjęciami chętnie wrzucajcie pod adres podlodowe@onet.eu

1 komentarz:

marekmarecki pisze...

Ja jestem zainteresowany Tyrkłem , byłem raz w tamtym sezonie i mi się spodobało, lubię takie jeziorka częściowo w lesie , byłem od strony bosmanówki , trochę okonków połapałem :) Śniardwy to już nie to co kiedyś :( U mnie w okolicy łowią na Ełckim ,ale całe jeszcze nie zamarzło , odwiedziłem też małe leśne jeziorko Żabie Oczko tam lód 7-8cm ale nikt nie łowi bo nie ma co :( jutro z wędką wybieram się na Toczyłowo koło Prostek , lód 7cm ale daleko od brzegu nie chodziłem , też już tam łapią , ale sporo osób jak ja z pierzchnią na zwiad :)